Obsluga Klienta

Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom najlepszą obsługę klienta, więc mają oni do dyspozycji wiele różnych sposobów komunikacji z nami. W sekcji Pomoc można znaleźć najczęściej zadawane pytania i mamy nadzieję, że pomoże to w uzyskaniu właściwych informacji w szybkim tempie.

W przypadku pytań dotyczących pożyczki (np. Kwoty pożyczki, okresu pożyczki, harmonogramu płatności) należy skontaktować się z pożyczkodawcą, który złożył Ci ofertę pożyczki lub udzielił Ci kredytu.

Aby spełnić twoją prośbę, zostaw nam swój adres e-mail, którego użyłeś przy korzystaniu z usług Fiizy (np. Wypełniając wniosek pożyczkowy). Wyślemy Ci wiadomość e-mail ze specjalnym linkiem, którego można użyć do usunięcia danych za pomocą Fiizy. Należy pamiętać, że po wybraniu takiej opcji Fiizy nie będzie już przechowywać żadnych danych osobowych o tobie.

Jeśli masz inne pytania dotyczące usług Fiizy, możesz zostawić swoje pytanie tutaj. Postaramy się przetworzyć Twoją prośbę w ciągu trzydziestu dni roboczych. Należy jednak pamiętać, że wszystkie pytania związane z pożyczką należy przesłać bezpośrednio do pożyczkodawcy.