Pomoc

Dana osoba została użytkownikiem w naszym serwisie po podaniu swoich danych osobowych, aby złożyć wniosek kredytowy, wtedy też jednocześnie otrzymuje nazwę użytkownika.

Tak, absolutnie! Abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie świetne opcje, potrzebujemy kilku informacji. Takich jak:

  • Imię i nazwisko;

  • Numer ubezpieczenia społecznego i numer dowodu osobistego;

  • Adres zamieszkania;

  • Adres e-mail i numer telefonu komórkowego;

  • Bank, w którym ma się konto.

Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane osobowe, zapoznaj się z sekcją Polityki prywatności.

Maksymalna kwota finansowania, o którą możne ubiegać się użytkownik, zależy od kilku czynników, takich jak warunki określone przez poszczególnych pożyczkodawców, miejsce zamieszkania, historia kredytowa itd. W Finzmo bierzemy pod uwagę wszystkie te zmienne podczas przygotowywania oferty. Zasadniczo, użytkownik może ubiegać się o finansowanie w kwocie od 1000zł do 25 000zł.

Absolutnie nic! Finzmo nie udziela pożyczek. Usługa Finzmo to przede wszystkim doradztwo kredytowe dla osób, które chcą otrzymywać informacje o atrakcyjnych pożyczkach internetowych dostępnych na rynku oraz o warunkach z nimi związanych. Wszelkie porady i usługi od Finzmo są całkowicie bezpłatne.

Opłata jest ustalana indywidualnie przez pożyczkodawcę, który składa ofertę użytkownikowi, a przed złożeniem wniosku nie możemy przewidzieć jakie warunki zostaną przedstawione. Oprocentowanie pożyczkodawców jest zróżnicowane, w zależności od podanych informacji.

Tak, użytkownik może zamiast tego podać numer telefonu stacjonarnego.

Aczkolwiek możliwości uzyskania pożyczki przez użytkownika są większe, jeśli ma on telefon komórkowy, ponieważ większość kredytodawców wymaga posiadania telefonu komórkowego, aby potwierdzić dane osobowe, pozostać w kontakcie i wysyłać wiadomości o wniosku klienta, nowych produktach, promocjach itd.

Obsługujemy wszystkie informacje naszych klientów z absolutną dbałością o prywatność, a także z szacunkiem i dbałością o bezpieczeństwo. O przechowywaniu i wykorzystywaniu danych osobowych można przeczytać w naszej Polityce Prywatności.

Tak. Jeśli wniosek o finansowanie zostanie zaakceptowany, pożyczkodawca będzie potrzebował numeru konta, na które wpłaci żądane środki.

Oczywiście. Osoby wynajmujące mogą również skorzystać z usług doradztwa kredytowego w Finzmo i poprosić o finansowanie.

I tak i nie. Aby uzyskać finansowanie online, użytkownik musi udowodnić posiadanie dochodów, czy to z zatrudnienia, czy też aktu własności. Kredytodawcy zazwyczaj chcą mieć pewność, że pożyczkobiorcy mają stałe źródło dochodów, aby mieć pewność, że wywiążą się ze swoich zobowiązań.

Nie. Finzmo nie oferuje żadnego rodzaju pożyczki dla firm. Usługa Finzmo to doradztwo kredytowe poprzez nasz internetowy serwis wyszukiwania pożyczek dla naszych użytkowników.

Aby skorzystać z usług doradczych Finzmo, użytkownik nie musi przejść testu wypłacalności. Jednak instytucje pożyczkowe zwykle będą tego wymagać i to, czy udzielą pożyczki, czy nie, zależy od wyników ich analiz.

W zasadzie nie. Środki uzyskane przez Finzmo są do dyspozycji pożyczkobiorcy na wszystko, czego potrzebuje lub zechce.

Jednak chcielibyśmy poznać Twój powód wzięcia pożyczki, po to, abyśmy mogli rozwijać nasze usługi i oferować lepsze rozwiązania w przyszłości. Innymi słowy, to Twój wybór.

Tak. Podczas gdy niektórzy pożyczkodawcy mogą przeprowadzać kontrole kredytowe w biurach kredytowych, inni mogą przyznać pożyczkę bez względu na wszystko. Znajdziem pożyczkodawcę, który nie wymaga posiadania korzystnej historii kredytowej i przedstawimy najbardziej dopasowaną ofertę do potrzeb klienta.

Pożyczki finansowe naszych partnerów są zabezpieczone przez dochód pożyczkobiorcy. Należy jednak pamiętać, że niski rating kredytowy i niewystarczające informacje kredytowe mogą mieć wpływ na kwotę pożyczki i warunki ofert oferowane przez kredytodawców.

Usługa Finzmo polega na wyszukiwaniu ofert pożyczek dla użytkowników, a proces analizy i zatwierdzenia Twojej aplikacji jest dokonywany przez pożyczkodawcę, który składa Ci ofertę. Każdy z nich ma z kolei swój własny proces akceptacji wniosków kredytowych.

Pożyczkodawca może przeanalizować historię kredytową, przeprowadzić analizę wypłacalności i sprawdzić klienta w agencji zajmującej się raportami kredytowymi. Przyczyna, dla której zgłoszenie klienta nie zostało zaakceptowane, może być udostępniona tylko przez pożyczkodawcę, którego klient wybrał i można się z nim swobodnie skontaktować.

Jeśli pozwalają na to przepisy państwowe, dana osoba może ubiegać się o tyle pożyczek w Finzmo, ile chce. Zatwierdzenia udzielająpożyczkodawcy, nie możemy więc powiedzieć z pewnością, czy i kiedy otrzymasz pieniądze.

Gwarantujemy jednak, że proces składania wniosku o pożyczkę będzie tak szybki, jak to możliwe. Gdy klient potwierdza swojąprośbę w Finzmo, pożyczkodawca zazwyczaj składa ofertę pożyczki w ciągu kilku minut i wypłaca środki w ciągu kilku godzin, jeśliprośba zostanie rozpatrzona pozytywnie. W tym procesie mogą czasami występować wyjątki, ale nigdy nie będzie to więcej niż jedenpełny dzień roboczy.

Nasza usługa jest zawsze dostępna i użytkownik może ubiegać się o nową pożyczkę w taki sam sposób, jak w przypadku pierwszej. Jeśli pożyczkobiorca wypełnił wszystkie swoje zobowiązania finansowe, to może aplikować o kolejną pożyczkę, kiedy tylko chce. Po to tu jesteśmy.

Każdy pożyczkodawca, z którym współpracujemy, ma własny proces i wysyła klientowi wszystkie informacje potrzebne dobezproblemowego dokonywania płatności.

Zwrot pożyczki jest prosty i często można go dokonać za pomocą przelewu bezpośredniego, karty kredytowej lub debetowej alboinnej formy oferowanej przez danego pożyczkodawcę. Klient powinien zostać w kontakcie ze swoim pożyczkodawcą i dokonaćpłatności we właściwym terminie, aby uniknąć dodatkowych opłat.

W zależności od konkretnej oferty pożyczkobiorca może spłacić swoją pożyczkę w okresie od 91 dni do dwóch lat. Przedpotwierdzeniem prośby pożyczkowej, prosimy o uważne przeczytanie warunków umowy pożyczkodawcy, który złożył ofertę.

Finzmo nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie umowy.

Jeśli pożyczkobiorca potrzebuje przedłużenia terminu spłaty, to powinien skontaktować się ze swoim pożyczkodawcą. Należy pamiętać, że przedłużenie pożyczki może wiązać się z dodatkowymi opłatami i odsetkami.

Przed potwierdzeniem wniosku o finansowanie u pożyczkodawcy, który złożył Ci ofertę, uważnie przeczytaj zobowiązania umownedotyczące opóźnienia lub niewywiązania się z płatności.

Różni się on dla każdego pożyczkodawcy, jednak pamiętaj, że spóźniona spłata kredytu może skutkować zgłoszeniem twojegonazwiska do agencji raportującej kredyty, a pożyczkodawca może skontaktować się z agencją windykacyjną lub podjąć inne krokiprawne w celu pobrania płatności.

Jeśli pożyczkobiorca nie jest w stanie spłacić pożyczki, to powinien jak najszybciej poinformować o tym pożyczkodawcę, abyzminimalizować szkody i uniknąć większych opłat.

Powtarzamy, że pożyczanie pieniędzy jest poważnym obowiązkiem, dlatego prosimy o ostrożność przy podejmowaniu decyzji ozłożeniu wniosku.

Rozumiemy, że nasi użytkownicy mogą zdecydować, że potrzebują finansowania w dowolnym momencie. Finzmo jest dostępne 24 godziny na dobę, przez cały rok, więc użytkownicy mogą skorzystać z naszych usług, kiedy tylko potrzebują.

Działamy na rynku, aby oferować klientom najwyższą jakość usług. Jeśli masz jakieś uwagi dotyczące naszej strony, usługi lub komunikacji, poinformuj nas o tym od razu, abyśmy mogli ocenić sytuację i ulepszyć nasze usługi. Możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres support-pl@fiizy.com lub skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej od poniedziałku do piątku w godzinach pracy.

Proszę wysłać e-mail na support-pl@fiizy.com

Aby skorzystać z przysługujących ci praw, skontaktuj się z nami, korzystając z danych kontaktowych podanych poniżej strony. Możesz skorzystać z niektórych z tych praw (np. do przeglądania, aktualizacji i usuwania swoich danych osobowych) po prostu logując się na swoje konto.